Intuicja w sprzedaży jest niezmiernie ważna, ale poleganie tylko na niej jest prostą drogą do porażki! Nie da się zaprezentować oferty, obalić zastrzeżeń klienta, czy zamknąć sprzedaż bez poznania motywów, jakimi się kieruje.
Intuicja w sprzedaży jest niezmiernie ważna, ale poleganie tylko na niej jest prostą drogą do porażki! Nie da się zaprezentować oferty, obalić zastrzeżeń klienta, czy zamknąć sprzedaż bez poznania motywów, jakimi się kieruje. W szkoleniu “Badanie potrzeb Klienta w sprzedaży” - jednym z aż 30 gotowych szkoleń online na platformie SalesOn.pl - dajemy więc sprawdzone sposoby na szybkie zdiagnozowanie potrzeb Klienta m.in. dzięki niezawodnej metodzie 3P, która pozwoli: - poprowadzić proces sprzedaży w pożądanym przez handlowca kierunku - uniknąć najczęstszych błędów w diagnozie potrzeb Klienta - rozpoznać różnicę pomiędzy sytuacją, stanowiskiem, a potrzebą Klienta - zamknąć sprzedaż tak, by Klient był naprawdę usatysfakcjonowany (czytaj: lojalny i powracający!) Sprawdź jakie szkolenia dostaniesz w abonamencie SalesOn - umów się na bezpłatne demo! ----> https://www.saleson.pl
2021-08-27, 10:26
Intuicja w sprzedaży jest niezmiernie ważna, ale poleganie tylko na niej jest prostą drogą do porażki! Nie da się zaprezentować oferty, obalić zastrzeżeń klienta, czy zamknąć sprzedaż bez poznania motywów, jakimi się kieruje.

W szkoleniu “Badanie potrzeb Klienta w sprzedaży” - jednym z aż 30 gotowych szkoleń online na platformie SalesOn.pl - dajemy więc sprawdzone sposoby na szybkie zdiagnozowanie potrzeb Klienta m.in. dzięki niezawodnej metodzie 3P, która pozwoli:
- poprowadzić proces sprzedaży w pożądanym przez handlowca kierunku
- uniknąć najczęstszych błędów w diagnozie potrzeb Klienta
- rozpoznać różnicę pomiędzy sytuacją, stanowiskiem, a potrzebą Klienta
- zamknąć sprzedaż tak, by Klient był naprawdę usatysfakcjonowany (czytaj: lojalny i powracający!)

Sprawdź jakie szkolenia dostaniesz w abonamencie SalesOn - umów się na bezpłatne demo! ----> https://www.saleson.pl
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.