Irena Mrozek związana jest z reklamą i marketingiem od ponad 20 lat. Copywriterskie szlify zdobywała w Harvard Business Review Polska i agencji Artegence. Kolejne lata spędziła w takich agencjach, jak m.in.: VML Poland, Lubię to! i Cheil Poland, tworząc komunikację m.in. dla: mBanku, Samsunga, PZU, Ferrero, Alior Banku, Winiar i Merlina. Prowadziła jeden z pierwszych polskich blogów reklamowych – Zjadamy Reklamy – który przez 2 lata z rzędu otrzymał nagrodę Bloga Roku w kategorii Media i Marketing i był opisywany i polecany m.in. przez Przekrój, Politykę i Gazetę Wyborczą.
„W rozwoju SalesOn przyszedł moment, w którym potrzebowaliśmy kogoś, kto kompleksowo zajmie się komunikacją i promocją systemu, i kto zadba o to, by ugruntować pozycję produktu jako jedynego takiego rozwiązania w Polsce. Irena, ze swoim ogromnym doświadczeniem, entuzjazmem i kreatywnością, była oczywistym wyborem”.
Przemysław Mik, CEO/General Manager SalesOn.pl
Irena wspiera budowę strategii obecności SalesOn.pl w digitalu, budowanie kontaktów z mediami, rozwój zaplecza contentowego dla marki i komunikację social mediową.
SalesOn.pl to kompleksowe narzędzie do automatyzacji działań szkoleniowych w działach handlowych. Jako jedyne takie narzędzie na rynku łączy w sobie bazę szkoleń on-line, analitykę kompetencji handlowców oraz elementy grywalizacyjne.