SalesOn z nową dyrektorką marketingu
Irena Mrozek dołączyła do zespołu SalesOn jako Digital Marketing Director. Odpowiedzialna będzie za strategię komunikacji systemu i wsparcie wizerunku marki SalesOn jako lidera na rynku automatyzacji szkoleń.
2021-08-11, 15:28

Irena Mrozek związana jest z reklamą i marketingiem od ponad 20 lat. Copywriterskie szlify zdobywała w Harvard Business Review Polska i agencji Artegence. Kolejne lata spędziła w takich agencjach, jak m.in.: VML Poland, Lubię to! i Cheil Poland, tworząc komunikację m.in. dla: mBanku, Samsunga, PZU, Ferrero, Alior Banku, Winiar i Merlina. Prowadziła jeden z pierwszych polskich blogów reklamowych – Zjadamy Reklamy – który przez 2 lata z rzędu otrzymał nagrodę Bloga Roku w kategorii Media i Marketing i był opisywany i polecany m.in. przez Przekrój, Politykę i Gazetę Wyborczą.

 „W rozwoju SalesOn przyszedł moment, w którym potrzebowaliśmy kogoś, kto kompleksowo zajmie się komunikacją i promocją systemu, i kto zadba o to, by ugruntować pozycję produktu jako jedynego takiego rozwiązania w Polsce. Irena, ze swoim ogromnym doświadczeniem, entuzjazmem i kreatywnością, była oczywistym wyborem”.

Przemysław Mik, CEO/General Manager SalesOn.pl

 Irena wspiera budowę strategii obecności SalesOn.pl w digitalu, budowanie kontaktów z mediami, rozwój zaplecza contentowego dla marki i komunikację social mediową.

SalesOn.pl to kompleksowe narzędzie do automatyzacji działań szkoleniowych w działach handlowych. Jako jedyne takie narzędzie na rynku łączy w sobie bazę szkoleń on-line, analitykę kompetencji handlowców oraz elementy grywalizacyjne.

KONTAKT / AUTOR
Irena Mrozek
Digital Marketing Director
SalesOn
503155891
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.